fredag den 23. juli 2010

7. - 9. juli, Tauranga

Hayley og jeg tog til Tauranga, for at besoege hendes onkel Mike, tante Dionnie og deres tre boern, Tenneille (17), Bailey (13) og Harrison (10).
Det var nogle helt fantastiske dage, hvor jeg fik afproevet graenser og udvidet min familie (:

Vi startede med at koere ned til stranden. Her saa vi surferne paa boelgerne og legede i vandkanten.

Hayley og hendes yngste faetter, Harry.

Hayley, uncle Mike, Harry og Bailey.






 
Bagefter vores strandtur, koerte vi videre til Leisure Island. I stedet for at gaa op ad stien, tog vi klipperne ... Det er en oplevelse jeg aldrig vil glemme! Det var saa udfordrende at jeg naesten ikke gjorde det! Hayley, Mike og hans boern har gjort det i flere aar saa de hjalp mig igennem de svaere steder :D De gjorde det fandme uden sko !

Her er et billede, taget dagen efter. Vi klatrede rundt paa klipperne ved vandet.

Her vil jeg tilfoeje, at Hayley var helt sikker paa, at jeg ville vende om, da jeg saa at vi skulle klatre op der. Og selvom der var lidt toeven, gjorde jeg det  ! :D

Det klatrede jeg op ad ! :D :D I det oejeblik jeg kom op paa jorden igen foelte jeg mig uovervindelig !




Her kommer vandet ind fra havet, vandstanden stiger og traekker sig saa tilbage under klippen... Det er egentlig et ret farligt sted at sidde, hvis man ikke er forsigtig.





Hvem ville ha' troet, at jeg var saa sej ? :D :D

Naeste dag koerte vi hen til The Mount. Her gik vi op af stien til vi naaede halvt op. Herefter forlod vi stien og klatrede i stedet opad!

Men foerst er der morgenmad, som bestod af dette:


og rent faktisk smager det rigtig godt :D

Paa trods af ubeskrivelige smerter i ben, knae og arme naaede jeg toppen :D Ogsaa selvom Hayley troede jeg ville gi op ! :D

Vi tog stien halvt op.

ogsaa klatrede vi ellers op ad det ^ !

Ogsaa naaede vi toppen ! Smuk udsigt ! I dagene efter kunne jeg ikke gaa... At komme ind og ud af en bil saa utrolig komisk ud for alle andre end mig ... Men det var det vaerd !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar