mandag den 6. september 2010

21. - 23. juli, Queenstown

Queenstown er en turtistby på Sydøen, hvor folk, specielt unge, kommer fra hele verden for at stå ski, snowboard og lave ekstreme ting som bungy-jumping. Hayley og jeg tog dertil for at se et smukt landskab og bare slappe af (:
Vi fløj derned den 21. juli og tog hjem igen den 23. juli om morgenen. Vi boede på Reavers Lodge, som helt sikkert kan anbefales!


Udsigt fra "vandrehjemmet", som kun er 5-7 minutters gågang fra midten af byen.





Vi tog en gondol op til toppen af et stort bjerg med restaurant, udsigtspost og selvfølgelig the Luge (se længere nede) på bjergsiden.


Bungy-jumping ! og nej, jeg gjorde det ikke ! Jeg ville ikke gøre det alene og Hayley ville ikke springe sammen med mig... Næste gang gør jeg det !!! :D :D



På toppen (:

The Luge. En 800 meter lang, nedadgående bane, hvor man kunne køre ned ad i en lille plastic "bil med hjul" . Det gik bare hurtigt  med syge sving !!!!


En eller anden dag prøver jeg også dét ! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar